...

2008-04-20 @ 22:12:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ååh, jag vill så gärna köpa nya kläder! En ny väska och massa kläder till sommaren. Men jag har inga pengar! Måste slänga ut massa gamla grejer på tradera tror jag nästan. Vill fara till Luleå och Sthlm. Men vi ska ju fara utomlands i sommar och då kommer det ju gå en massa pengar, så hur ska man då göra? :/
Undra vart jag får sommarjobb också, när får man veta det? Jag hänger inte alls med.
Har sovmorgon imorgon, ska bli skönt. Har knappt fått sova ihelg tycker jag :) Simon har väckt mig flera gånger imorse men jag sov vidare ändå, sen när jag tänkte mysa imorse när jag väl hade vaknat hade han redan klivit upp och jag fick ligga ensam. Haha. Min sötgubbe! Var tänkt att jag skulle fara ut nu till helgen men det blir ingenting för jag har inga pengar och jag vill inte vara utan älskling i helgen heller :) Nånå, nu har jag inte så mycker mer att tillägga. Godnatt!

Jag älskar min gubbe ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback