Haha !

2008-04-29 @ 20:27:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Som ni säkert vet så brukar jag ju läsa blondinbellas blogg, kunde inte hålla mig för skratt när jag såg att hon hade köpt troskallingar till sin pojkvän Nils. Haha, sen gick jag in på www.bellasuger.se och där hade dom lagt upp en bild på Nils när han har på sig dom där übersliskiga kalsongerna, eller trosorna eller vad det nu är :D Haha!
Har nyss tagit en dusch och nu sitter jag bara här och hostar. Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon kväll :) Känner mig för en gångs skull peppad att fara ut! Ska städa mitt rum och tvätta lite kläder senare. (Shit vad tantigt det lät)

Give me!
image30

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback