Håhå jaja

2008-04-23 @ 21:59:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har verkligen varit en seg dag idag. Jag har träningsvärk sen igår och jag har varit trött exakt hela dagen. Det som är bra är att jag har fått sålt alla kakburkar till våran projektresa. Känns skönt kan jag lova! Då fick jag ju en liten promenad också. Imorgon har jag idrott nästan direkt på morgonen men jag känner mig inte speciellt peppad att vara med, har fått rejält ont i halsen. Och jag vill verkligen inte vara förkyld! Nånå det är väl bara att vila upp sig. Kvällen har varit lugn, har kollat Frusna män söker kärlek. Och jag tyckte det var bra, haha! :)

Nu blir det nog sängen skulle jag tro, godnatt!
image29


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback