Söndag, agaiiiin !

2008-04-06 @ 22:11:35 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjoho!
Den här helgen har verkligen gått alldeles för snabbt. Är redan söndag och imorgon är det skola, dock börjar jag först 10.10 men det känns ändå lite för tidigt ;) Simon åkte hem idag och när jag var på väg från tågstation kom jag på att jag kunde ringa Sanna och höra om hon ville promenera med mig en liten sväng. Den lilla svängen blev till Gällivare. Det var jätteskönt! Så idag har jag varit duktig och promenerat 2 gånger. Imorgon ska jag och Sanna promenera tillsammans till skolan. Härligt! Måste verkligen gå ner i vikt till sommaren när jag och gubben ska fara utomlands :)

Jag har sån lust att fara till Luleå eller beställa kläder, det är alldeles för längesen jag har köpt något! Och det känns som att jag jämt och ständigt går runt med samma slitna kläder. Skulle vara kul med lite variation nån gång :D Har hittat kläder på H&M som jag vill ha :)
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla (:

Den där rosa tröjan kollade jag också på, men orkade inte beställa ;P

2008-04-07 @ 10:49:08
URL: http://hannapernilla.blogg.se

Postat av: Jessiiii

Hör av dig till mig också så följer jag och promenerar:D Kanske vi kan ta en sväng till kullen i veckan?;)

2008-04-07 @ 13:26:45
URL: http://jessicaengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback