Tisdag

2008-04-01 @ 11:31:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har äntligen kunnat uppdatera eftersom bloggen inte har fungerat tidigare. För tillfället sitter jag hemma och är sjuk, var tvungen att gå hem från skolan. Jag kan inte äta eller nånting, har så ont i halsen. (Halsfluss?) Så jag kommer väl antingen bara ligga hemma framför tv:n hela dagen och så måste jag väl säkert göra lite skolarbeten. Känns som att vi har 1000 olika grejer att göra nu. Och sen måste jag nog åka till stallet även om jag är sjuk, för veterinären skulle komma och ha nån föreläsning eller vad det nu var. Men det känns så tungt att frakta arslet för jag har ont i hela kroppen också, hojja!

Helgen har iallafall varit trevlig, vi for till stugan. Har kört skoter och bara tagit det lugnt :) Synd bara att det var så dåligt väder, förutom på fredagen. Och på fredag ska vi fara till Simons stuga. Mysigt.
image10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback