Tisdag

2008-04-08 @ 14:23:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har kommit hem från skolan för ett bra tag sen. Vi kollade "Mannen från malmberget" så vi fick sluta mkt tidigare än vi annars gör. Har lust att åka till gälka och inhandla lite smink, funderar på en mineralfoundation. Och så vill jag köpa nå fina smycken :) Men jag måste spara pengarna nu för jag måste köpa nåt till Simon när han fyller år. Någon som har nåt tips på vad jag kan köpa? Han vägrar ju säga vad han vill ha. :)

Fullspäckad vecka i skolan, håller inte koll på dagarna längre. Imorgon ska vi med bilden till gällivare och kolla konstutställning. BOOORING. Sen kommer försvaret och ska informera om nåt. Våran lärare sa att det var snygga killar, haha vi får väl se ;) På torsdag har vi svenska prov, utredande uppsats. Vi ska sitta och skriva mellan 12-15 men man blir ju säkert klar tidigare. Hoppas det går bra iallafall. Och på fredag har vi dataprov. Usch, inte konstigt att man är less på skolan nu. Ge mig sommarlov, tack!

Anna har fotat oss när Dave Edmunds spelade i Gve sommaren -07 :)
image17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback