Tråååk

2008-04-04 @ 09:05:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

1. Hur gammal är du om 5 år?
22 år.

2. Vem tillbringade du två timmar med idag?
Haha, ingen tror jag.


3. Hur lång är du?
Jag är väl under 1.60 iallafall.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ingen aning.

5. Vem ringde du senast?
Sofia

6. Vem ringde senast dig?
Simon tror jag.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha, jag orkar inte läsa.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, hatar att prata i telefon.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Imorse.

11. Vilkn ögonfärg har du?
Grönblåa.

12. När vaknade du idag?
06.45 :/

13. Var befinner du dig om 10 år?
Jag har ingen aning, det ser man då :)

14. Vad skrämde dig om natten som barn?
Haha, att nån skulle ligga under min säng och ta tag i mina fötter när jag skulle gå och sova. Haha!

15. Vad fick dig verkligen att skratta sist?
Ingen aning, nåt roligt gissar jag :D

16. Hur stor är din säng?
120 om man ska vara exakt ;D

17. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.

18. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med skoteroverall. Nä självklart sover jag utan kläder :)

19. Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men hade nog behövt 3.

20. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

21. Vilka städer har du bott i?
Malmberget bara.

22. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Ingen aning.

23. Är du social?
Nä inte alltför. Ibland är jag det, ibland inte :)

24. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerrys, mumma!

25. Vilken är din favoritefterrätt?
Typ fruktcocktail eller nåt.

26. Tycker du om kinamat?
OH JAA! I love it!

27. Tycker du om kaffe?
Nope, har inte lärt mig dricka kaffe ännu.

28. Sover du på någon särskild sida?
Nä jag vet inte. Jag vrider mig nog ganska mkt, haha!

29. Kan du spela poker?

Nej, har aldrig ens provat.

30. Tycker du om att mysa/kela?
Ja-a, det är klart jag gör!

31. Är du en beroendemänniska?
Huh? Nej inte vet jag.

32. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Jadå, det gör jag. Oscar.

33. Vill du ha barn?
Jo, men inte ännu.

34. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska tror jag.

35. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

36. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hm, jag vet faktiskt inte. Både och :)

37. Vad spenderar du helst pengar på?
Nöjen, kläder.

38. Äger du dyrbara smycken?
Nädå, det gör jag nog inte.

39. Vilket är ditt favoritprogram på Tv:n?
The hills, Next, Dismissed, The X effect. Haha.

40. Kan du rulla med tungan?
Huh?

41. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha många :)

42. Sover du med gosedjur?
Nope, men jag gjorde det när jag var liten.

43. Vad har du för ringsignal?
Jag skiter i det sexuella.

44. Har du kvar klädesplagg från när du var liten?

Jaadå, det har jag. Massor!

45. Vad har du närmast dig som är rött?
Haha, Pernillas linne :D

46. Flirtar du mycket?
Jag flörtar inte, förutom med Simon ;D Hahaha!

47. Kan du byta olja på bilen?
Hahaha, de vetefan. Har då aldrig testat :D

48. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Näe, hur ska det gå till om jag inte har nån bil eller körkort? =)

49. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg, det var ett tag sen.

50. Läser du dagstidningen?
Varenda morgon när jag hinner, haha.

51. Prenumererar du på någon tidning?
Nope.

52. Dansar du i bilen?
Näe, bara sjunger ibland.

53. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Vet inte.

54. När var du i kyrkan senast?

Det var väl skolavslutningen.

55. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Camilla tror jag nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback