Uhm ?

2008-04-14 @ 16:20:12 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Pernilla tipsade om att man kunde kolla The hills avsnitt på MTV's hemsida. Tror ni det funkade för mig? Nej, självklart inte. Så nu får jag surt sitta och vänta till klockan 5. Och nu när jag ändå skriver om The hills så får ni se bilder på Heidi. Vad tror ni, har hon kanske gjort en bröstoperation och näsoperation? :)

image24

Har för övrigt hittat en jättefin sommarjacka idag. Funderar på om jag ska köpa den, det skulle faktiskt behövas.
Är sjuk idag också.. Blir bara att vila upp sig och kolla tv hela kvällen skulle jag tro.

Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Hon har lätt opererat brösten, näsan och gjort ngt med munnen! Hon ser väldigt annorlunda ut.

2008-04-15 @ 11:05:28
URL: http://hannapernilla.blogg.se

Postat av: Elina

Ja de är klart.. Går ju Oseriösa Programmet ;p

2008-04-15 @ 11:32:31
URL: http://blow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback