<3

2008-08-28 @ 20:03:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jaha, då är vi tillbaka igen...
Jag tycker det var nyss vi satt och letade resor och direkt fastnade för Side village, vi räknade ner dagarna och veckorna tills vi skulle åka. Och lika snabbt är vi tillbaka igen. Men en sak kan jag lova er, tillbaka till Turkiet det ska jag! Det är det underbaraste stället jag har varit på, alla människorna var så underbara och snälla och det var så himla fint där! Visst, alla var inte trevliga och det var fattigt på vissa ställen men på hotellet var alla så trevliga så vi kändes nästan som syskon när vi for hem därifrån. Det kändes hemskt att åka hem, jag hade hemlängtan men samtidigt ville jag verkligen inte åka. Jag saknar till och med den stekande värmen, tänk att vi satt och gnällde då och ville tillbaka till det svenska klimatet. Jag kan fan inte förstå det! Vi hade så himla kul varenda dag, även om vi "bara" legade och stekte vid poolen eller hoppade i vågorna. Och när vi gick på stan nästan varenda kväll, gick igenom alla väskaffärerna och Simon gnällde och sa "Det är ju ändå bara samma väskor i varje stånd". Då vi gick till baren första eller andra kvällen vi var i Turkiet då Sinan började flörta som fan med Sanna, haha jag börjar skratta varenda gång jag tänker på det! Det känns verkligen som att vi aldrig varit någon annanstans än där. Jag saknar den goda frukosten och när Muratti alltid sa "Hej kompis" till Simon, och Mustafa som körde bussen till stranden. Han var så söt! Han sa alltid "Stranden?" när vi kom gående. Och alltid när vi hoppade ut sa han "Varsogoood" på dålig svenska. :D Jag saknar Serdan, Oder och till och med Sinan och alla andra på hotellet. Hojja, det blev ett känslosamt inlägg det här, men som ni säkert förstår så saknar jag verkligen Turkiet. Jag funderar på att boka en resa dit till vintern också, komma bort från det svenska klimatet som vi saknade så mycket och koppla av en vecka eller två på den underbaraste platsen på jorden.

Det kommer en massa bilder sen troligast. Puss!


Kommentarer

Postat av: sanna

ååååh jag vill också tillbaka :)

2008-08-28 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback