Baby come back to me

2008-08-13 @ 13:49:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det bara en vecka kvar tills vi sitter på flyget till Turkiet. Sitter här och lyssnar på musik och ska snart nöta lite The sims, jag har absolut ingenting att göra nu när mamma är på jobbet. Igår umgicks jag med Sanna ett tag också, det är alltid trevligt fast vi gjorde inte så mycket. Som vanligt då :D Sen vart mamma och jag sugen på godis så jag övningskörde till kullen så köpte vi lite godis. Det var då ganska onödigt för vi har knappt ätit nåt. Vi for till Ann och jag fick en snygg vristlänk av henne, hon har gjort en till som jag ska få idag. Skitsöt var den! Sen for vi hem och jag och mamma kollade på Babas bilar. Det känns hemskt att säga det, men det är ganska skönt att bara vara vi två hemma för vi hittar på så mycket mysigt då. Ikväll ska vi tex. göra fotbad och så ska jag slinga hennes hår. Så ska vi titta film igen. Det är inte ofta vi hinner med sånt :) Och förresten, nu har jag packat klart allt jag ska ha med mig till turkiet och så har jag hämtat ut mina pengar nu som jag ska ha med mig. Känns skönt, nu slipper man stressa.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback