:)

2008-08-30 @ 20:08:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har glömt att berätta om vad vi har gjort när vi var i Turkiet kom jag på tidigare idag. För det mesta var vi mest vid poolen och badade och solade, eller stranden. Nästan varje kväll gick vi ner på stan och kikade, för det var då det var svalast. Ungefär 32 grader, hoff! En dag åkte vi också in till själva Side, så vi fick åka dolmus och sen bakom nån traktor. Haha, skithäftigt var det iallafall och jättefina ställen åkte vi förbi! :) Sista kvällen var vi mest i baren och sa hejdå till alla våra vänner och så fixade jag mina naglar hos frisören där. Det vart fint men jag har fixat till dom lite nu själv också. Skriver mer sen när jag kommer på..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback