Home sweet home !

2008-08-11 @ 18:01:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är jag hemma igen, eller jag har varit hemma i flera timmar men ändå. Det var ganska trevligt ihelgen, men det var jobbigt som fan att sitta i en bil i typ 8 timmar varenda dag. Gissa om jag har ont i röven? Vi kom fram igår men vi sov över i stugan och det var skönt att få sova i sin egen säng igen. Inte så skönt att behöva sova i en bäddsoffa. Hotellet vi bodde på när vi var på väg hem var superfint. Och väldigt skön relaxavdelning, vi fick nyckeln till den efter att dom stängt och så fick vi bada i jacuzzin och dom hade ångbastu och världens finaste dusch seriöst! :D Mycket skönt kan jag lova...

Nu har jag nyss ätit god pastasås så jag är helt mätt, har övningskört till Konsum, runt stan och sen tillbaka. Det gick mkt bra faktiskt. Skulle vara skönt att bara få det där jävla körkortet gjort nu.. Menmen. Om 9 dagar åker vi till Turkiet men jag ska åka ner till Simon tidigare, han har ju fått jobb nu så jag kommer i princip vara själv hela dagarna. Så jag ska köpa allt vi behöver och sånt, så jag ska börja tvätta och packa min resväska nu. Klantig som jag är så glömmer jag säkert någonting. Hoppas inte! Nånå, vi hörs.

Kram!

Kommentarer

Postat av: Elina

Jag köpte dom på kioskpiraten i lule om du vet var det är ? Samma hus som brasseriet var där nere vid hamnen :) Dom kostar bara 5 kronor och de fanns en massa fina.. Tror dom hade flera med Amazoner på :) Sen har jag sett att dom finns på Hägnan i Gammelstan oxå :)

2008-08-11 @ 18:02:53
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback