Konstigt..

2008-08-05 @ 00:07:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det känns konstigt att jag inte är med Simon nu, det är helt tomt utan han. Jag åkte hem därifrån idag, eftersom vi ska åka till stugan imorgon och på onsdag åker vi till Uppsala. Ville egentligen inte vara utan han, men sånt är livet :p Jag överlever förhoppningsvis, men det är klart att det känns konstigt eftersom vi har varit med varann ända sen sommarlovet började i princip. Inte en endaste dag utan varandra! Nånå, när jag kom hem åkte jag och Sofia och solade och vi brände arslet som vanligt. Haha, det är en jävla skillnad på det solariet jämfört med badhusets kassa som aldrig byter rör. Jag har världens beslutsångest om vad jag ska ha med mig till Uppsala, man måste ju tänka på att det kan vara dåligt väder. Men samtidigt så vill jag mest ta med mig somriga kläder, tunikor och pumpsen osv. Men jag måste ju tänka på att ta sköna skor att gå i också, tror inte jag vill gå och shoppa i Stockholm med klackar en hel dag. Eller vad tror ni? Höhö.
Jag måste även berätta om att Boppers var förjävla bra när vi såg dom på Lulekalaset. Jag tror det är den bästa konserten jag har varit på, förutom Iron Maiden och Raised fist då. Dom som missade att se dom gick verkligen miste om nåt ska jag säga! :) Nu har jag nog inte så mycket mer att tillägga. Men jag kommer inte att uppdatera bloggen förrän på måndag mest troligt. För då kommer vi hem.

Nu ska jag tvätta. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback