Oooh!

2008-08-12 @ 14:50:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Inte alltför händelserik dag idag. Steg upp ganska tidigt, fikade och läste tidningen. Sen övningskörde jag med pappa upp till Kilen, till stan och sen till Gällivare. Då åkte vi till banken och växlade in mina pengar till lira. Sen gick vi på biblioteket och jag lånade några böcker och en film. Sen for vi på trä och bygg och då träffade jag Chrille, han sa att vi skulle ha med oss pepparsprej och akta oss för turkarna. Haha, typ alla har varnat oss för dem :) Får väl se om det stämmer. Jag och mamma ska vara ensamma hemma nu hela veckan för pappa, Simon och Mathilda sticker till stugan. Så det blir säkert en massa svullande skulle jag tro, tyvärr. Haha!

Nu ska jag fila och måla naglarna, inga nedbitna slusknaglar här inte :) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback