ööööööööööööööh

2008-08-28 @ 23:08:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ganska så kul att du har skrivit om mig i din blogg ändå. Du trodde inte jag skulle läsa va :) Fyfan, tänk så många misstag jag har gjort. Tänk att jag ens träffade den där jävla idioten till kille, tänk så jävla mycket man har fått lida för det.. Herregud. Att man ens gick på alla hans jävla lögner. Jag visste innerst inne att han ljög hela jävla tiden för mig, synd att jag inte bad han dra åt helvete tidigare än jag gjorde. Förjävligt att jag ens blev tillsammans med han, jag fattade inte alls vad jag gav mig in på. Jag visste ingenting om vad han hade gjort tidigare, han ljög ju hela tiden för mig. Men ändå så var det jag som fick lida för det han hade gjort då vi blev tillsammans. Jag har fortfarande ångest över det varenda dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback