Today is the day !!

2008-08-20 @ 01:18:36 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ååh, jag är så nervös alltså! Jag kan inte ens sova!
Idag far vi till Turkiet och jag är fortfarande som ett litet barn dagen före julafton, jag kan verkligen inte sova. Och magen värker av nervositet hela tiden. Och det värsta är, vad är jag nervös över egentligen? Jag vet inte om det är för att jag är flygrädd eller om det är för att jag ska till ett främmande land utan en mami och papi. Jag vet att jag är töntig, men jag är helt enkelt inte lika kavat som jag var när jag var yngre. Sorgligt men sant! Och jag behöver verkligen sova för jag ska kliva upp 05.40 på morgonen och jag är ju aldrig speciellt morgonpigg. Men känner jag mig själv så får jag väl ungefär sova 2 timmar inatt, MAX! Nånå, jag är säker på att vi får det jätteroligt (hoppas iallafall) med massa bad och sol och SHOPPING. Jag återkommer eventuellt när vi är där, det finns internet på hotellet, så mycket vet jag. Däremot vet jag inte om det kostar, för då är det inte värt att uppdatera bloggen ens. Men ni får ha det så jättebra så hörs vi om några dagar igen! ;)

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Elina

Hehe ja skulle då oxå vara rädd å nervös som fan ! :P

2008-08-21 @ 00:47:01
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback