Underbara fredag!

2008-08-29 @ 13:46:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fyfan vad skönt det känns, tydligen så har vi inte ind.val på fredagar utan på kvällstid varannan vecka eller nåt sånt. Det betyder att jag slutar 11.40 på fredagar! Jippie. Jag är då fortfarande überförkyld och kan knappt andas med näsan, inte blev det bättre av att jag måste åka i kupé med djur tillåtna idag när jag ska till Boden. Jag som redan är nog täppt i näsan, och när jag sist var tvungen att åka med en hund fick jag världens allergi. Konstigt faktiskt eftersom vi har hundar hemma och dom känner jag inte av. Jag sitter bara här och fördriver tiden nu, fryser och nyser om vartannat. Hade egentligen vart bättre att stanna hemma och vila hela helgen, men vad gör man inte för sin karl ;)?

Jag tror nog förresten alla vet vem jag skrev om i förra inlägget... Och det är då definitivt inte Simon iallafall.


Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Åh, fyfan vad härligt att sluta tidigt! :D

2008-08-29 @ 21:17:10
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback