Åhh!

2008-12-01 @ 19:26:29 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag är så jävla förbannad så jag skakar alltså!

Min dag har varit så jävla bra idag, tills jag fick ett telefonsamtal som gjorde mig jävligt förbannad. En av mina vänner som jag inte umgåtts med på fritiden på flera år ringde idag och frågade mig om jag hade hennes filmkamera. Jag sa nej eftersom jag inte hade nåt med den att göra, men då fick jag reda på att DU hade nekat till att du hade den men sagt att jag har den. Jag blev jävligt förbannad när jag fick veta att du sagt det, för jag vet ju att det är du som har den! Ni har ju till och med haft med den utomlands, haha. Och inte konstigt att du sa det heller, för du är ju så jävla oärlig som man bara kan bli. Du sålde ju mina jeans när jag lånade ut dom till dig, hahahah! Du säger ju alltid att du är så jävla ärlig och står för allt du gör, men det är väldigt konstigt att du inte kan stå för att du har hennes filmkamera. Uppenbarligen är ju det för att du inte har tänkt ge tillbaka den till henne. Äh, jag orkar fan inte bry mig för du slutar aldrig att förvåna mig längre!

TACK OCH HEJ!
hoppas att jag får en massa skit för de här nu :D

Kommentarer

Postat av: http://friduslinus.blogg.se

vilket särpekka : p

2008-12-01 @ 21:31:58

Postat av: Sara

haha oh, vilekn rak och ärlig människa hon måste vara :)

2008-12-01 @ 23:11:26

Postat av: Jenny

Men satan vad sur jag hade blivit..

2008-12-02 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback