...

2008-12-14 @ 00:18:59 Permalink Mitt liv Kommentarer (5) Trackbacks ()

Igårkväll hade vi tjejkväll, hela klassen. Vi åt tacos, sjöng singstar och massa annat :) Kan då säga att det var en jättelyckad kväll! Jag hade tappat festsuget totalt efter alla värdelösa "fester" jag har varit på det här året. Jag kan ju inte säga att det är många precis eftersom alla har varit värdelösa, men den här var verkligen nåt extra! ;> Jag har haft så grymt kul hela gårdagskvällen så det satte sina spår inatt kan jag lova.. Jag har inte sovit speciellt mycket imorse ;>

Så måste jag skriva att jag verkligen kommer sakna min underbara klass. Vi har haft världens jävla bråk men vafan, vi har ju alltid löst det? :) Och det är ju det vänner gör, man förlåter varandra. För varenda dag som går så är det närmare tills jag lämnar den här klassen. Och jag vet att jag kommer gråta som en idiot på julavslutningen. Jag vet att det låter som att jag ska lämna jorden eller nåt, jag vet att jag bara ska flytta en bit härifrån. Men det räcker för mig, jag är så rädd att vi ska tappa kontakten allihopa. För jag vill inte tappa kontakten med en del av mina bästa vänner. :/ Nånå, jag kommer sakna er jättemycket och jag hoppas ni känner detsamma. Älskar er allihopa!

Avslutar med att säga, tack för gårdagen tjejer. Ni är bäst! <3

Kommentarer

Postat av: Jenny

Awww, du är så söt.. Kommer sakna dej massor :(. Älskar dej vännen!!

2008-12-14 @ 14:44:22

Postat av: frida

Kommer också sakna dig! <3 älskar dig

2008-12-14 @ 15:35:31

Postat av: Sofia

Jag kommer att sakna dig så himla mycket! Inget kommer att bli sig likt när du sticker =( <33

2008-12-14 @ 15:38:42

Postat av: Anonym

jag börjar nästan gråta bara av att läsa detta inlägg, hur ska det då bli på julavslutningen? :'( Det känns verkligen tungt att du ska flytta! :( älskar dig Emma :) <3

2008-12-14 @ 17:58:00

Postat av: Sara

Hmmm, glömde skriva mit namn...:D

2008-12-14 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback