..

2008-12-17 @ 23:18:56 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Alltså, varför har jag gått till skolan när jag är sjuk? Det är fan inte det minsta bra, för jag har fanimig bara blivit mer sjuk. Jag har fått ännu ondare i halsen och en förjävlig hosta som gör ont. Känns som att jag hostar upp mina inälvor. Och sen gnäller ens lärare om när vi i klassen är hemma så mkt när vi är sjuka. Så skryter dom att dom minsann går till jobbet fast dom är krassliga, och att vi känner efter för mycket på morgonen. Men är det nå bättre att gå sjuk till jobbet och smitta ner alla andra?! Inte undra på att alltid någon är sjuk...
Nej, usch. Nu ska jag gå och vila så får jag se hur det är imorgon. Hoppas jag mår bättre för det här suger. Det slutar väl som varenda jävla jul, att man är sjuk.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Du får inte flytta!!, jag vill inte de. Älskar dej vännen <333

2008-12-18 @ 00:04:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Ajhh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback