Hej!

2008-12-08 @ 21:27:53 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloo!

Nu har jag kommit hem för ett tag sen. Jag har varit på bio med Pappa, Mathilda och Sanna. Vi såg på Patrik 1,5 och den var skitbra! Klart sevärd film! Annars har jag inte gjort så mycket idag, har bara varit i skolan. Känns så sjukt att vi bara har lite mer än 1 vecka kvar tillsammans. Jag kommer verkligen sakna min klass, känns helt sorgligt att lämna alla...
Nånå. I veckan har jag en jävla massa att göra, vi har två redovisningar den här veckan. En ska vara 30 minuter :/ Och så har vi idrottsprov. Huvva. Men det är bara att bita ihop. Snart är det ju lov.

Nu ska jag fika, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback