Hej!

2008-12-15 @ 22:50:25 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Halloj!

Jag har varit hemma från skolan idag, min hals känns som ett rivjärn och min röst är inte speciellt vacker. Hela familjen har mobbat mig hela dagen för att jag låter som en j*vla häxa.. Så det har inte hänt speciellt mycket idag faktiskt. Har kollat på Ensam hemma 1, min favoritfilm sen jag var liten! Sen ska vi kolla på Ett päron till farsa firar jul. Nu sitter dom andra och kollar på Boston tea party så jag väntar bara på att det ska sluta. Ska försöka slänga ihop ett kollage på lite kläder som finns på min önskelista nu.

xoxo

Kommentarer

Postat av: Jenny

Hoj, stackare :(

2008-12-16 @ 00:35:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Ajhh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback