Hej

2008-12-10 @ 21:23:35 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Okej, nu har jag och Sanna sett filmen Barnhemmet som alla har sagt att man ska se. Den var inte speciellt läskig som alla sa, visst man hoppade till då och då och jag måste erkänna att jag höll för öronen då och då. Men riktigt, riktigt läskig tycker jag aldrig den blev. Men den var väldigt bra ändå :) För er som inte gillar blodiga skräckfilmer så är den en perfekt film. Den här filmen kan jag lätt se fler gånger :)

Har inte alls gjort mycket idag, haft en kort skoldag. Promenerade hem och det var förjävla kallt, -20 grader när jag kom hem, inte speciellt kul. Då legade jag i soffan i några timmar och tog det lugnt. Sen gjorde jag lite läxor och lagade mat. Kollade Laguna Beach och sen åkte jag till Sanna. Nu sitter jag här och snart är det dags att nanna :)

Puss!

Kommentarer

Postat av: fjert

Jag tyckte dne var skitdålig :(

2008-12-11 @ 10:51:39
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback