Hej!

2008-12-03 @ 19:45:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hallå.

Jag har inte haft tid eller lust att sitta vid datorn tidigare. Jag känner att jag håller på att bli sjuk, är trött hela tiden och har skitont i halsen.. Huvva! Vi hade en kort skoldag idag, jag var hemma vid tvåtiden, skönt. Jag och Gucci låg och sov en kvart innan min bror väckte oss, men skönt var det :) Sen lagade jag mat och då råkade jag skära mig i fingret, det svider som fan! Inte nog med det har jag ännu ondare i min tå nu (jag har typ fått inflammation i den) efter att jag var med på gympan. Tänkte först inte vara med när jag knappt kan gå, så jag får väl skylla mig själv att jag ändå var med. Tur att jag ska till vårdcentralen imorrn iallafall så man får nå penicillin eller nåt mot det :/ Sen har jag sett Laguna Beach och Glamour som vanligt då :) Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan fara på jobbet. Det känns verkligen som att jag inte orkar, dessutom är klockan mycket... Kommer ju vara natt innan jag kommer hem. Menmen, nu ska jag göra nåt vettigt. Skulle behöva städa mitt rum, men vi ser ju om jag orkar. Hihi!

Puss & kram


Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Usch för dom två första från vänster på headern ;)

Men annars snyggt! :D

2008-12-03 @ 20:35:30
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback