Intressant...

2008-12-08 @ 22:09:55 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Filmer du gråter till:
Ghost, Titanic, Den osynlige, Lejonkungen osv.
Låtar du gråter till:
Ingen vad jag kommer på ?
Beskriv dig själv med 4 ord:
Hm.. flummig, bra lyssnare, utåtriktad & glad.
Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig med 4 ord:
lat, rolig, pervers humor och flummig.
Hur lång är du:
typ 160. HAHA
Tror du på aliens:
nae inte riktigt aliens.
Är du fåfäng:
näe, jag är seriöst den mest slitna bruden de flesta skådat, alltid mjukisbyxor och utan smink :s så jag är icke fåfäng.
Är du Bi/Homo/Hetro:
Hetro.
Umgås du helst med tjejer eller killar
jag har ju i princip bara tjejkompisar men killar är också roliga att umgås med :) 
Har du någon gång önskat att du var kille:
 nja. men däremot drömt att jag var en kille :p
Vad skulle du helst vilja göra från och med nu och 3 år framåt:
skaffa ett jobb efter skolan, få körkort osv :) annars är de väl skaffa barn :D haha. vill ha barn ganska tidigt
Bryr du dig om vad andra tycker om dig:
aa, tyvärr gör jag det. alldeles för mkt ! sitter jämt och tänker på vad folk tycker och tänker om mig. har väldigt dåligt självförtroende..
Säg minst 3 saker du hatar:
1. Människor som ljuger. Helst såna där riktiga jävla myttare som ljuger om att dom legat med en kändis osvosv.
2.  Djurplågeri. Det värsta som finns!
3. Alla idioter här i gällivare, alla ser fan likadana ut. Samma dunjackor, sveamössor och gråa mjukisbyxor.
Säg 3 saker som gör dig deprimerad:
Gamla minnen.
Elaka människor.
Vintern.
Säg 3 saker som gör dig lycklig:
Att jag har mina vänner, min pojkvän och självklart min familj.
Att komma hem och ens djur blir överlyckliga av att se en :')
När alla i min närhet är friska och mår bra.
Säg 3 saker som du aldrig skulle kunna göra:
Skada någon jag älskar med flit.
Ta min kompis pojkvän.
Plåga ett djur.
Säg 1 dum sak du gjorde när du var yngre:
Det var nog när jag var sur på mamma, så stoppade jag ett bananskal på golvet för att hon skulle halka på de. Sen låssades hon halka och göra illa sig, då började jag störtböla. Hahaha!
Säg en dum sak någon gjorde mot dig när du var yngre:
Nåå, vi var på min mormors kalas. så sa min kusin åt allihopa att jag var kär i min kusins pojkvän fast de var hon som var de. så skrattade alla åt mig och jag vågade inte ens säga att de inte var sant. så jag fick sitta och skämmas.. skitkul, not ?
Hur många har du älskat / gillat / varit kär i:
Älskat 2, gillat några stycken. varit kär i 3.
Vilken vän anförtror du ALLT:
alltså, det finns nog ingen jag säger riktigt ALLT till. men sanna och soffe säger jag det mesta till.
Har du någongång ändrat på dig själv för att behaga andra:
alltså, jag vet att jag ändå aldrig kommer behaga alla. men nog försökte man ju förut.
Har du någongång försökt ändra på andras sätt att bete sig?:
nja jag vet inte?
Hur ofta super du:
nästan aldrig.
Har det hänt att folk dömt dig innan du ens pratat med personen:
det gör alla hela tiden. alla tror att jag fortfarande är "den blonda bimbon". folk tror nog inte att jag är på ett visst sätt. känns som att alla tror att jag super hela tiden, skiter i skolan osv. fast det är helt tvärtom. de beror nog till stor del på klassen jag gick i förut. jag stod iallafall för att jag drack till skillnad från fjortisarna som censurerade ciderflaskorna på bilderna för att deras morsor snokade på deras pixbox och för att dom inte fick dricka.
Ångrar du mycket du gjort:
japp det gör jag, trots att det redan är gjort och inte går att ändra på.
Till sist.. tror du på ödet:
Ja! :)

Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Håller med på det dära om dunjackor, sveamössor och gråa mjukisbyxor! Och så lägger jag till: mjukisbyxorna inne i intersportsockar! Fy vad jag hatar det haha.

2008-12-08 @ 22:35:09
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback