Ja...

2008-12-19 @ 13:24:29 Permalink Mitt liv Kommentarer (6) Trackbacks ()

Ja, nu har vi också fått jullov! Det kändes jätteskönt för jag behöver det verkligen och jag är nog inte ensam om det. Det var synd att halva klassen var borta bara :/ Men ni som var där, det var verkligen sorgligt att behöva säga hejdå till er. Det är ju inte så att vi inte kommer att träffas, för det vet jag att vi kommer. Det jag fasar över är att vi ska tappa kontakten, vilket vi troligast kommer göra.. Det är det jag inte vill. Hojja! :) Jag fick muddus choklad av Anna och Britt-Inger och av klassen fick jag en söt kaktus och chokladhjärtan, mumma! Och som de i klassen sa "Vi ville inte ge rosor som alla andra, vi ger en kaktus istället för den kan inte dö" ! Ni ska veta att jag kommer sakna er allihopa jättemycket, och det finns ingen klass som är som oss!

Jag känner mig lite hängig fortfarande men det får man väl leva med. Det blir säkert bättre snart :) Vi ska iallafall laga asiatisk mat idag, gott! Jag höll på att skriva att jag skulle se idol ikväll också, har glömt bort att det är slut redan. Haha, men jag hittar säkert på nåt annat. Ni får ha det så bra :)
Avslutar med det här...

Will these memories fade when I leave this town?
I keep, I keep thinking that it's not goodbye


As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever


Kommentarer

Postat av: cammi

lilla gumman min!

kommer sakna dig så otroligt mycket, att börja igen efter jul och inte ha dig där kommer vara så otroligt sorgligt, jag kommer titta efter dig varje dag i skolan och fundera varför du inte är med oss.

förlåt att jag inte kunde komma till skolan och säga hejdå åt dig, men jag vet att det inte är hejdå utan bara "ses senare"

håller på att börja gråta när jag skriver det här. saknar dig redan så otroligt mycket. men jag hoppas att vi ses snart igen, älskade vän.

jag hoppas verkligen att du får det så otroligt bra där nere, kom och hälsa på oss så fort du får möjligheten till det. lova det!

/cammi

2008-12-19 @ 14:41:16
URL: http://camp.blogg.se/

Postat av: Jenny

Åhh, vad jag saknar dej. Jag vet exakt varför jag inte blev ledsen idag som jag trodde o de var för att du var där, kändes mycke jobbigare sen när vi åkte iväg. Helt hemskt. Kommer sakna dej otroligt mycket o det kommer vara jätte trist att börja skolan efter jul o veta om att inte du går i våran klass något mer, men jag hoppas för all del i världen att du kommer få det super bra där nere och att du kommer att trivas :D. Du betyder massor och jag är så glad att jag lärt känna dej. Älskar dej vännen och hoppas vi snyns snart igen <333/Jenny

2008-12-19 @ 16:10:20

Postat av: weei

Skööönt med jullov!

2008-12-19 @ 16:13:50
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Postat av: frida

Lilla emma, jag kommer verkligen sakna dig. Förlåt för att jag inte kom till skolan idag för att säga hejdå. Du vet att jag älskar dig och lova mig att vi inte kommer tappa kontakten! Jag hoppas du får ett toppenlov och trivs på din nya skola =) <3

2008-12-19 @ 17:29:59
URL: http://frillsan.blogg.se/

Postat av: Pernilla S

Jag kommer verkligen att sakna min skåpkompis! Och det känns verkligen redan nu som att man kommer att tänka "men vars fasen är Emma?". Men du kommer ju ändå att vara i Mbgt lite då och då, så någon helg får vi väl hitta på något! :D Vi får se till att hålla kontakten via msn och sånt! Ha det superfint nu i jul, och jag tänker inte säga hejdå för jag vet att vi kommer att ses igen. Puss och kram! <3

2008-12-19 @ 17:34:53
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Postat av: Sofia

Jag hade verkligen inte velat missa sista dagen med dig, men har inte varit så frisk =( Men jag hoppas inte att vi ska behöva förlora våran kontakt för att det känns som om den blivit bättre de senaste åren och jag vill att du ska veta att jag verkligen kommer att sakna dig!!! Du får gärna komma och hälsa på i klassen någon dag om du råkar vara hemma, eller under praktiken! Nu kommer klassen aldrig att bli sig lik igen utan dig =( Jag pratar nog för alla i klassen när jag säger detta, men vi hoppas att du vet att vi alla älskar dig och att vi kommer att sakna ihjäl oss efter dig! <33333

2008-12-19 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback