Lördag

2008-12-20 @ 23:21:13 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min dag har varit ganska händelserik idag för en gångs skull. Jag klev upp sent, vid 11.30. Först vaknade jag tjugo i nio, men jag tvingade verkligen mig själv att fortsätta sova bara för att jag har lov nu. Jag hann bara stiga upp, fixa håret och borsta tänderna och sen åkte vi till Gällivare. Handlade all julmat och det var inte lite kan jag lova, tur att det inte bara är våran familj som ska äta så :) Sen for vi runt på en massa affärer, jag blev då less efter ett tag. Så for vi till mosso och kollade på hennes hundvalp, gode söt han är lilla Alfons ;) Sen lagade jag och min bror mat och det slutade med att vi började slåss för att han skrek åt min vovve för att han tyckte att hon var ivägen. Hahahaha! Sen har jag jobbat ikväll också. Känns fint med lite mer pengar..
Resten av kvällen kommer jag säkert spendera här, jag ska försöka gå och sova någorlunda i tid ikväll. För vi åker till stugan imorgon, så jag kommer inte kunna blogga när jag är där. Jag vet inte riktigt när vi kommer hem, men jag kommer hem före nyår iallafall för jag och Simon firar ju våran tvåårsdag den 1 januari :)

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback