Ojoj.

2008-12-05 @ 14:09:13 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Som alla vet så är ju inte Heidi Montags mamma Darlene speciellt förtjust i Spencer. Nyligen berättade hon i Us Weekly om hur förkrossad hon är över att Heidi och Spencer har gift sig. Hon tror till och med att Spencer har drogat Heidi innan ceremonin. Hon säger även att Spencer "är väldigt manipulativ och har en otrolig makt över Heidi. Han har gjort så att Heidi har tappat all kontakt med sina vänner. Hon avslutar med att säga "Gud säger att man ska älska sin fiende, men jag trodde aldrig att det skulle gälla min svärson".

Hmm, hårda ord. Men jag kan faktiskt hålla med henne. I ett av fjärde säsongens avsnitt kan man ju faktiskt se hur Darlene och Spencer har en liten "diskussion". Så man kan nog förstå att hon inte är så förtjust i Spencer :) Fast, å andra sidan - vem är det förutom Heidi?

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback