Huhu.

2008-07-14 @ 22:45:24 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Fan vad jag är dålig. Kom just på att jag faktiskt har en blogg. Har inte uppdaterat på sisådär 2 veckor nu, fast sanningen är den att jag knappt har tid. Jag är med Simon hela tiden och då är man ju inte så värst sugen på att sitta vid en dator 24/7. Och så har jag varit i Mårdsel nu i en vecka :) Planerna är iallafall såhär nu att jag kommer att åka till Uppsala mellan den 6-9 augusti, på Uppsala Reggae festival tror jag den hette. (Gillar egentligen inte reggae men jag offrar mig för mammas skull ;D) Och jag kommer fara till stockholm också på en liten shoppingrunda, självklart! ;) Och den 20 augusti drar jag, Simon och Sanna iväg till Turkiet i en vecka! Jag längtar!
Jag kommer garanterat inte heller ha någonting att göra den här veckan iallafall, för Sanna jobbar och min gubbe ska jobba den här veckan med pappsi. Någon får gärna höra av sig :)


Puss!

Kommentarer

Postat av: sara

har försökt att höra av mig, men du svarara ju aldrig?

2008-07-15 @ 12:37:00

Postat av: sara

har försökt att höra av mig, men du svarara ju aldrig?

2008-07-15 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback