-

2008-06-03 @ 18:48:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag gjort bort typ alla mina läxor, känns ganska bra men jag är så less! Har mitt sista prov nästa vecka dessutom. Seriöst, det är fan bara BF som fortfarande har lektioner. Exakt alla andra har fått sommarlov redan, men vad har man annars förväntat sig? Vi ska ju alltid göra alla våra timmar osv osv. Bullshit! Ska bli skönt med sommarlov, nu har man hela sommaren på sig att reda ut sitt liv. Jag skulle verkligen behöva ta en rejäl funderare på vilka som egentligen är mina vänner, både i min vänskapskrets och i min klass. Ska verkligen vila upp mig i sommar, det behöver jag. Tro mig!
Jag funderar på om jag ska åka upp till mbgt och sola men det känns tråkigt, orkar inte fara själv. Nånå vi får väl se.. Nu ska jag gå och göra nåt vettigare :) Puss!


Förresten, så har jag och min älskling varit tillsammans i 1 år och 5 månader i söndags ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback