..

2008-06-22 @ 23:08:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Mitt förra inlägg blev lite kladdigt men jag var så förbannad. Haha.

Utseende:
Vad tycker du är snyggt på en kille ?
Ja dom ska va manliga, jag hatar killar som är på gymmet 24/7 och har bögiga kläder till exempel.

Och vad är not hot på en kille ? Som jag skrev tidigare, typ bögiga kläder och allmänt bögiga. Så får dom inte vara muskliga eller ha stora rövar.

Vad är snyggt på en tjej ? Haha, vet inte. Om dom är smala och vackra i ansiktet, haha. Typ Kenza-utseende.

Och vad är mindre hot ? Well, som mig. Typ fläskig och sånt. Och tjejer med skägg är förbannat äckliga.

Blå eller Bruna ögon ? Blå helt klart !

Blondin eller brunett: Blont är det finaste. Men killar spelar ingen roll. Men blonda tjejer är vackrast.
Solbränna ? Det är fint. Men man behöver inte vara negerbrun men lite naturlig solbränna är snyggast :)
Vad tycker du är viktigast att ta hand om på kroppen ? Sånt jag är dålig på, dvs. träna så man håller sig i form typ och inte supa som ett svin varenda helg. Ta hand om kroppen allmänt. Sen bör man ju helst inte strunta i att tvätta ansiktet.
Hur ska ett par snygga ögonbryn se ut ? Beyoncés ögonbryn är fina, haha! Men naturliga men ändå plockade. Inte streck.

Musik:
Vilka favoritlåtar hade du som liten ?
Haha, jag kommer fan inte ihåg.
Och vilka är dina favoriter nu ? Drängarna - Sanningen. Sånt man lyssna på förut gillar man igen :)
Vilka artsister har du lyssnat på längst ? Haha, jag gillade Sex Pistols när jag var liten och Ebba grön men inte längre Och Eddie Meduza gillade/gillar jag.
Vilken musik vill du höra när du festar ? Jag vet inte.
Har du samma musiksmak som dina föräldrar ? Haha, ja. Som pappa men inte som mamma.
Har du samma musiksmak som din pojk/flickvän ? Ja definitivt.
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ziggy Marley feat. Donna summer - Crayons

Mobilt:
Vad har du för ringsignal på mobilen ?
Jacko - Guacamole, haha!
Vad står det i ditt senaste sms ? "Batterihaveri. Ringer i morron. Puss o kram"
Vad står det i ditt senaste skickade sms ? "De blev 120 jävla spänn! :O Jag ringer dig sen. Älskar dig <3"
Vem ringde dig senast ? Gubben :)
Vad pratade ni om ? Allt möjligt.
Vem ringde du senast ? Gubben
Vem ringde ditt senaste missade samtal ? Pappa.

Random:
Vad är din favoritöl ?
Jag gillar inte öl längre. Men isåfall Miller eller Heineken, haha.
Vem av dina syskon är du mest lik ? Haha, vet inte.
Vilken fisk är godast ? Lax, abborre, röding. Ja listan kan göras lång :)
Hur ofta diskar du ? Nån gång i veckan. När jag tycker att det behövs.
Läser du nån dagstidning ? Ja varje morgon innan skolan/jobbet.


Kommentarer

Postat av: Elina

Haha fan va lika vi tycker ;D

2008-06-23 @ 18:00:44
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback