:)

2008-06-08 @ 23:36:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, nu kan jag äntligen blogga igen! Har ju varit i stugan sen i onsdagskväll. På onsdagen gick jag då äntligen den där övningskörskursen på 3 timmar. Jag är då liiite försenad men äh, jag får ju ändå inte körkortet tidigare. I torsdags var vi i Luleå, köpte bara en klänning. Jättefin var den! Kanske lägger ut nån bild om jag kommer ihåg. Sen har jag varit sådär "stugsliten" resten av helgen och det är så skönt. Vi har fiskat och jag har faktiskt fått några småfirrar, haha! Har glömt bort att det är så roligt att meta. :) Och fint väder har det varit alla dagar, man har i princip stekts ihjäl. Igår när vi bastade badade faktiskt Simon också, men inte jag. Haha, det var så jävla kallt! Imorgon ska förresten hela klassen cykla till Sandviken och fjanta oss som vanligt, men om det regnar eller är det minsta dåligt väder så skippar jag då det.
Nu ska jag göra nåt vettigare, Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback