.....

2008-06-09 @ 16:54:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på? När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå? Så när kommer jag leva mitt liv för mig? Jag måste ta en chans i mitt liv. Måste ta det där tåget innan det går förbi. Men jag förblir passiv, står kvar där jag är fast jag sagt till mig själv; jag gör det jag svär. Jag vet att det är tragiskt att inte leva så som man lär. Så säg att du förstår mig, säg att du känner dig lika liten som jag. Jag måste börja tro på mig själv. Det är inte för sent för nånting, så när kommer jag leva mitt liv för mig? När ska jag våga vara mig själv så kanske jag lever mitt liv för mig?

Så är det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback