FYFAN

2008-06-22 @ 21:12:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Satan vad jag är förbannad! Sen dom här jävla SJ har tagit över tågen så har det seriöst gått åt helvete. Idag skulle jag åka från Murjek till Gällivare och vad fan fick jag betala? 120 jävla spänn för att jag inte hade köpt en biljett innan. Men seriöst hur ska man kunna köpa en biljettjävel från kiosken i Murjek om den stänger 45 minuter innan tåget kommer! Så skryter dom om att dom har fixat så nya snygga vagnar. Men vem fan bryr sig, man åker ju inte tåg för att det är lyxigt utan för att man ska frakta arslet för fan! Och när jag åkte med veolia kostade det 110 spänn från Gällivare till Boden. Ja vart fan är världen påväg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback