Halå.

2008-06-10 @ 16:22:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har blivit jätte förkyld nu, vaknade imorse och hade jätteont i halsen och min näsa var som en jävla kran. Försökte somna om men det gick inte, så jag klev upp och märkte att Cindy hade rivit ner en blomkruka (hundjävel!) och rivit ut blomjord i hela köket, så det var bara att dammsuga och vaska golvet, jättekul. Inte! Masade mig upp på stan med Sanna och Linda och solade, sen skulle dom träna på Kupan men inte jag så jag följde bara med. Dom verkade vara väldigt motiverade att träna idag så dom tränade typ i 10 min ;D Sen for jag hem och kollade på One three hill med Sanna, höll på att somna för jag är helt hängig och trött. Sen for jag hem och nu väntar jag på lite mat och ska kolla The hills sen och vila.

Hejs!

Kommentarer

Postat av: Elina

Hahaha men jag blir själv helt hungrig för att jag alltid tänker på/pratar/skriver om mat :D

2008-06-11 @ 15:38:13
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback