Hallå

2008-06-24 @ 20:11:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har aldrig tid att uppdatera längre. Jag är på jobbet hela dagarna bara känns det som, sen när jag väl kommer hem är jag så utmattad att jag inte orkar göra annat än ligga i soffan och slötitta på TV typ. Jag längtar verkligen tills jag har jobbat klart! Har ännu den här veckan + nästa vecka kvar.. suck. Känns väldigt deprimerande kan jag lova.

Den här dagen har gått väldigt segt, var hungrig och trött på förmiddagen och eftermiddagen brukar ju gå fort men den gjorde inte det idag tyvärr. Nånå, ska inte klaga egentligen. Min pappi är ju snäll som låter mig jobba där och jag tjänar ju ändå ganska bra med pengar :) Så nu kanske jag och Simon kan fara utomlands en vecka utan att få pengaångest, haha. Ska kolla upp om jag hittar nå bra ställen snart, om jag inte glömmer bort det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback