Helgen är slut.

2008-06-01 @ 21:51:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja helgen är redan slut, och imorgon är det skola igen. Känns deppigt att inte ha sommarlov men vi har ju bara några dagar kvar, jag gissar att vi får hålla ut. Och vi lär ju inte få sluta matten tidigare heller, självklart. Imorgon får jag veta hur det blir med matten för min del, hoppas verkligen att jag får godkänt trots att jag inte klarade de där jävla skit nationella. Ska väl försöka göra en liten sammanfattning över helgen :)

I fredags kom jag till Simon, fick sitta och vänta på han i 20 minuter dock. Huhu. Sen när vi kom hem grillade vi god mat och satt ute och åt. Sen kollade vi mest tv och myste. Igår var det så himla fint väder så vi var ute och promenerade, gick och åt på rönnbäcks fast vi egentligen skulle grilla egna hamburgare. (Vi var på väg och köpa kol när vi bestämde oss för att äta där istället, kan ha varit mitt fel. Haha!) Sen var vi ute och promenerade och satt mest ute och stekte på gården, haha. Sen var vi lite smått deprimerade för vi hade ingen att åka med till cruisingen. Vi var just påväg till stan och köpa karra när Joni och Johanna kom och frågade om vi skulle åka med dom. Det var ganska kul i Lule, det var mycket bilar och som vanligt mycket poliser. Haha. Lyckad kväll ändå faktiskt. Idag har vi bara slappat hela dagen, har varit lite seg och haft huvudvärk när det är så jävla varmt och kvavt ute.
Har tyvärr inte fotat nåt ihelg så det slutar här.

Tjingeling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback