Söndag.

2008-06-15 @ 22:11:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det känns verkligen inte som att vi har fått sommarlov, eller egentligen har ju jag inte det heller. För imorgon klockan 7 på morgonen ska jag befinna mig på PA hydraulservice och där ska jag vara de närmsta 3 veckorna. Nånå, det går säkert bra. Andra året i rad som jag är där nu så.
Helgen har iaf varit mkt bra :) Det var kul på cruisingen men lite pinsamt när det var så mycket folk som glodde å fotade när man körde förbi, haha. Jag är så folkskygg :D Och igårkväll var vi på nunnis, det var väl ganska okey. Bandet som spelade var väl sisådär och det regnade så vi for hem. Sen kom vi tillbaka när det slutat och då var det lite trevligare.

Nu ska jag gå och nanna tror jag :) Puss!

Måste slänga upp en bild på pappas gamla mustang. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback