Yey!

2008-06-13 @ 15:48:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag blev ju tipsad om att köpa Torrschampo av mina kusiner som använder det dagligen då det sliter så mycket på håret att tvätta det ofta. Och för mig som har lockigt hår är det ju superbra, jag slipper platta håret varje gång jag duschat. (Nu är det inte så att jag gör det, jag är lite för lat.) Och jag måste ju tvätta håret varje/varannan dag, och nu slipper jag det för det funkade verkligen jättebra på mig! Jag köpte mitt på Åhlens och det hette Kisby torrschampo och kostade 95:- och det var helt klart värt det! Självklart kan man ju inte sluta duscha för det men om man har bråttom på morgonen eller vill skona sitt hår så funkar det skitbra :)


Kommentarer

Postat av: Elina

Åhå, hur använder man det där :P ?

2008-06-14 @ 14:05:40
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback