Oops

2008-03-18 @ 20:05:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Råkade skriva två inlägg för ett tag sen, men bloggen är seg så man blir galen.

Är förjävla less på allt så jag måste verkligen skriva av mig. Ja, jag är emo. Livet är fan meningslöst egentligen, jag mår väl inte bättre eller sämre än nån annan. Men livet är fan meningslöst, vad gör man? Jo, man stiger upp på morgonen, går till skolan, kommer hem, går och sover. Och så fortsätter livet varenda dag! Jag är så less!! Och jag är less på alla i min omgivning, alla är falska och låtsas vara ens vänner osv. men man blir ändå sviken nångång. Spelar ingen roll vem det är, man blir ändå det. Varför? Jo, för att alla människor är likadana. Alla är lika falska och jävliga. Och jag säger inte att jag är annorlunda än nån annan, för såhär är alla människor.

Jag är less på mig själv också, jag är less på mitt pissiga humör hela tiden! Men vad fan ska man göra när man är less på alla? Det är ju ingen idé att spela glad och trevlig för man får ju ingenting för det ändå. Det är konstigt att jag ens har några vänner eller pojkvän, fast det är väl bara en tidsfråga innan dom också försvinner :P
Hojja, nu orkar jag inte skriva nå mer för jag börjar bara tänka på ett jävla fittäckel så jag blir förbannad igen.

Som sagt, jag är emo. Pussåkjaaaam !!!!

Kommentarer

Postat av: Elina

Åh, så du har gjort en ny.. Jag ska absolut läsa ! :D Å dessutom har du rätt i detta inlägg. Alla är idoter och allt suger å är meningslöst :D

2008-03-21 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback