-

2008-05-28 @ 18:07:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, idag är det onsdag igen. Imorse gjorde vi nationella del 2, det kändes som att det gick rätt okej ändå. (Nu bara för att jag sa det kommer jag säkert få IG.) Och sen skulle vi ha håltimme för de som inte hade rester, och jag hade ju inga rester men resten av klassen gick dit typ så jag, Ulrika och Sofia fick skolk. Det var ju ganska snällt när vi skulle ha håltimme ? Men vem fan bryr sig, är ändå så förbannat less på allt som har med skolan och dedär skitet att göra. Sen hade vi BF i en halvtimme, kändes ju värt att fara till skolan men alla var väl så förbannade på oss för att vi "skolkade" så det var väl lika att fara dit. Sen orkade jag inte gå på matten heller för vi skulle ha fått komp för att vi hade matte istället för sovmorgon men Magnus sabbade det as usual ;) Och jag är ju ändå klar så jag har inget att göra där.
När jag kom hem tog jag en powernap och sen väckte mamma mig och jag fick lite mat i magen, gottigt! Nyss har jag kollat The hills och jag ska ut och promenera snart med papi och Simon. Ska försöka få mamma att färga mitt hår också, men vi får se hur det blir med den saken..

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback