-

2008-05-29 @ 22:30:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå!
Det har för en gångs skull varit en riktigt händelserik dag. Jag började med att vara i skolan, det var faktiskt ganska slappt idag. Vi gjorde engelskaprov och nu har vi inte engelska längre. Skönt! Sen kom jag hem och pratade med gubben i telefon, åt plättar och sen färgade jag håret. Det blev som vanligt inte som jag tänkt mig, men jag får skylla mig själv när jag håller på och experimentera. Sen hoppade jag i duschen och när jag var klar kom min kusin Sara, gissa om jag blev förvånad! Jag har inte träffat henne på flera månader för hon bor ju inte här, så jag vart helt chockad. Så hon har varit här i några timmar och vi har babblat massa skit :) Det var trevligt! Imorgon har jag sovmorgon till 10.20 och det ska bli skönt. Slutar 14.10 också så vi har ju inte så lång dag. Imorgon får vi dessutom veta hur det gick på nationella. Hoppas verkligen att det gick bra! Och imorgon efter skolan far jag till gubben och vi ska som vanligt ha en jättemysig helg. Ni lär ju inte höra nåt mer från mig den här helgen, men ni får ha det så bra så hörs vi igen på söndag ;)

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback