-

2008-05-30 @ 14:31:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu jävlar är jag irriterad. Seriöst, jag fick IG på nationella. Det var ju jätte oväntat eftersom det är matte och det är fan mitt sämsta ämne. Men ändå, nu säger min lärare att jag kanske kommer få IG i matte men vadå? Jag har fan räknat ut den där jävla boken som vi skulle göra, jag har fått maxpoäng på flera av proven då och vårat mål var ju att göra klart boken på ett år. Inte att få jävla MVG+++++++++ på nationella? Så jag har alltså suttit där, och hållt på att stressa ihjäl mig för att jag var tvungen att räkna ut boken. Och nu verkar inte ens det ha spelat nån roll?! Ja seriöst får jag IG nu då kommer jag fanimig ta livet av mig. Är så jävla skolless nu!!

Och jag är less på alla jävla svin dessutom. Fan vissa blir aldrig nöjd. Men jag tänker aldrig låta -PIIIP- göra dig en tjänst längre. Nu får du fan fixa dina jävla grejer själv så dra åt helvete tack och hej. Ska nog stanna hemma ihelg förresten.

Kommentarer

Postat av: Elina

Men gud, vissa lärare är ju cepe men gå till rektorn med det där för Nationella är inget betygssättande prov så dom kan ju inte förstöra hela din kurs pga av det ! :(

2008-05-30 @ 16:43:10
URL: http://blow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback