Fredag idag

2008-05-16 @ 13:35:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Och jag har antingen ögoninflammation eller så är det min pollenallergi som gör sig påmind som varje år. Vaknade tidigt imorse och kunde inte öppna ögonen, gissa om jag hade panik? Ögonen var helt igenklistrade och nu kliar det och rinner från ögonen. Har ju varit snorig redan innan i nån vecka nu och trodde att det var en vanlig förkylning i början men icke. Fan vad lätt det skulle vara att inte vara allergisk. Nånå, vad jag har nu gjort hela dagen? Jag har legat och vilat framför tv'n, sen var jag jätteduktig och har skurat golvet och diskat. Inte ofta jag gör sånt kan jag erkänna :) Nu hade jag tänkt kolla ifall det är nåt bra på tv förutom tv-shop. Haha.

Ha en bra dag så hörs vi! Kram

Kommentarer

Postat av: frillsan

åh, dina ögon också? =/ fan vad jobbigt det äär..

2008-05-16 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback