Halå :)

2008-05-15 @ 18:58:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen har man tid att blogga lite :) Har haft fullt upp hela dagen med skolan ända till typ 4, sen äta och stressa så man skulle hinna se The hills, haha. Jag fick ju somsagt mina pumps idag, och gud vad nöjd jag blev! Nu har jag iallafall skor att ha på skolavslutningen och i sommar! Om det nu har tänkt bli nån riktig sommar här nångång, det verkar inte som det än så länge iallafall..

Imorgon ska jag åka till Boden direkt efter skolan så jag måste packa allt ikväll, jobbigt jobbigt! Vet aldrig vad jag ska ha med mig och jag lyckas alltid ta med mig för mycket kläder så jag får bära tungt och sen inte ens använder hälften, suck. Skönt att komma bort från Gve över helgen iallafall :) Och nu är jag nöjd och glad för jag fick sommarjobba hos pappa för andra sommaren i rad. Visst, det är ganska tråkigt men jag får göra det bästa av situationen. Jag får ju bra lön så :) Nu ska jag kila iväg och handla med mamsen och papsen och så ska jag väl börja tvätta lite kläder och så vidare.

Skulle ju slänga upp en bild på skorna också! Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback