Hihi

2008-05-13 @ 20:55:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

FÖR 5 ÅR SEDAN:
Då var jag 12 år, gick på malmstaskolan och var väl fortfarande bästis med Cissi och bråkade med Sanna varenda dag. Haha!


FÖR 3 ÅR SEDAN:
Jag var 14 år, gick på Gunillaskolan. Kände mig som världens minsta och hade bytt tillbaka umgänget.

FÖR 1 ÅR SEDAN:
Jag gick i 9an, var en überblond bimbo. (Förstår fortfarande inte hur jag ville vara sådär blond och kunde sminka mig sådär mycket, haha!) Jessi och Sanna var mina bästa vänner. Tyvärr inte så längre :/

FÖR 3 MÅNADER SEN:
I februari körde jag nog mest skoter och kämpade på i skolan med alla ämnen och livet lekte nog.

IGÅR:
Fick jag vakna brevid världens finaste <3 Åka till skolan och annars inte göra någonting.

IMORGON:
Ska jag till skolan, träna efter skolan som varje onsdag och sen ska jag hem och ta det lugnt.

OM ETT ÅR:
Är jag och Simon förhoppningsvis fortfarande tillsammans. Jag kanske har en egen lägenhet och får väl hoppas att jag har körkort och livet leker säkert!

Kommentarer

Postat av: Elina

Ska du bli blond igen eller bara ljusare :) ?

2008-05-13 @ 22:34:47
URL: http://blow.blogg.se

Postat av: Emma

Nej :) Bara ljusare slingor, hatar den där blonda färgen som jag hade förr i tiden. Haha, bimbovarning ;>

2008-05-14 @ 12:27:52
URL: http://www.mentallyretardedasshole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback