Jao

2008-05-26 @ 19:11:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gud vad jag har varit seg på att uppdatera hela helgen och förra veckan, men jag har varken haft tid eller ork. Har så mycket att göra efter skolan nu när jag gör den missade kursen, skönt att göra bort den men samtidigt så tar det så mycket tid så allt annat blir lidande. (Syftar nu inte på bloggandet, utan jag har aldrig tid att umgås eller nåt.)
För tillfället sitter jag och väntar på att Sanna kan komma hem så jag kan åka förbi där en sväng, var länge sen :) Min söta pappa fyller år idag så vi har ätit tårta och så for vi och köpte en snygg tröja åt han också, hihi! Imorgon har vi nationella i matte och jag hoppas verkligen att det går bra, vi ska skriva en timme imorgon och på onsdag ska vi skriva i två timmar. Våran mattelärare är stupid så han säger att vi måste ha våra mattelektioner även efter nationella proven bara för att vi ska göra alla våra timmar. Jag, Sofia och Jenny är dessutom klar med matteboken och alla såna där skit träningshäften så vad har vi haft där och göra? :P Nånå, vi får väl se. Tänker hursomhelst inte gå dit isåfall, och jag skippar nog våran avslutning för det är ju ändå alltid bara skit. Orkar inte se dom där  estetarjävlarna som vanligt. Haha, positiv jag är då!

Nu ska jag upp och vara social med resten av familjen. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback