Justja

2008-05-06 @ 09:46:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallo!
Glömde skriva igår att vi fick reda på vad vi fick för ind. val till 2an. Och jag fick foto! Och skönt ändå att det är på kvällstid för då får man ju lite kortare skola iallafall. De flesta säger att det är jättetråkigt med foto, men vi får väl se :) Jag gillar ju att fota så jag hoppas det blir kul. Är ju ändå ett tag kvar tills dess så..
Jag är jätteförkyld också, kan knappt andas på natten och hostar som en idiot. Har inte sovit mycket de senaste nätterna. Men jag måste orka upp till skolan, speciellt idag då vi skulle göra nåt speciellt. Och halva klassen är sjuk idag :/ Är förbannad nöjd nu, för jag är typ klar med matten. Och vi har ju bara matte i 1an så. SKÖNT!

Det här blev ett ointressant inlägg. Uppdaterar sen :)
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback