Onsdag?

2008-05-21 @ 12:42:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det känns absolut inte som onsdag idag, hela veckan har gått sviiinsakta men ändå har det känts som torsdag hela veckan? Jag har håltimme nu för tillfället, har ju ingen data längre så jag sitter här nästan ensam i klassrummet och väntar på att få börja matten, usch. Och vi slutar inte förrän 14.55 idag, det känns ju jätte lockande också..
Har blivit lite dålig på att blogga på sista tiden, det beror på att jag har typ 500 läxor att göra nu de sista veckorna eftersom jag missade en kurs. Usch! Imorgon kommer iallafall Simon hit och det ska ju bli kul.

Jag längtar till sommarlovet så jag håller på att bli tokig :)
Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback