Söndag

2008-05-04 @ 21:18:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är "lovet" slut. Valborg var faktiskt rätt okey trots att det blev lite struligt för oss tack vare 93:or, SUCK. Umgicks med några vänner så det kunde inte bli mer än trevligt. Jag och Simon var dock hemma innan 12 redan, jag har blivit som en gamling. Är trött redan vid 22 tiden. Annat var det på den gamla goda tiden, haha!

I fredags blev det en tripp till Luleå över dagen med Sofia, Simon, Johanna och Andreas. Fick med mig en jättesnygg marinblå tröja från Gina tricot, en BH från Lindex som passar till tubtoppar och andra toppar då man inte vill att banden ska synas (funkade jättebra och var jätteskön!), ansiktsskrubb, bodybutter och även ett halsband och en ring som jag har letat efter så länge! Så jag är jättenöjd, ett plus i kanten till mig är jag faktiskt inte har slösat mycket pengar alls. Sen for vi förbi Boden en snabbis och sen hem igen.

Igår var det så himla skönt väder så jag och Simon cyklade till Gällivare med Lina och Fredrik och köpte glass. Idag har det dock regnat hela dagen så jag hade bara lust att ligga och mysa framför tv'n hela dagen. Tror ni jag fick det? :) Nej, för min gubbe var tvungen att åka hem för ett tag sen. Så nu måste jag vara själv ända till fredag. Fast jag har ju hållt ut tidigare så det går nog nu med, haha.
Nu ska jag duscha och basta, skönt.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback